SALAM SEMUA!!! DI BUNDLE FROM HEAVEN, KAMI MENJUAL BARANG2 DARI JEPUN, SAMAADA PAKAIAN, AKSESORI KERETA/MOTOR DAN MACAM2 LAGI...

KUALITI BARANGAN SEMEMANGNYA TERBAIK!!!

ENJOY YOUR SHOPPING HERE!!!

NO FUSSY N BACKOUT BUYERS!!!


KAMI JUGA BOLEH COD/SELF PICKUP AREA BATU CAVES UNTUK ITEM YG AVAILABLE DI MALAYSIA...

ITEM SOLD WILL BE DELETED :)

free gift for purchase rm50 n above!!!

free gift for purchase rm50 n above!!!

MEASUREMENT CHART FOR KIDS (JAPAN)

MEASUREMENT CHART FOR KIDS (JAPAN)

Tuesday, November 19, 2013

HOMESTAY SEKSYEN 13 SHAH ALAM

Memandangkan cuti skolah dah start, ramai yg nak jalan2 makan knduri ke shopping ke kat shah alam...
jadik bolela tgk homestay kami ni yer

Homestay Rumah Teres 2 Tingkat di Seksyen 13, Shah Alam

Penginapan yang sesuai untuk percutian, majlis kenduri, pesta konvo, menonton bola sepak dan pelbagai lagi aktiviti.

KEMUDAHAN YANG DISEDIAKAN
* 1 bilik tidur master dilengkapi aircond dan 2 bilik tidur lain dengan kipas
* 3 bilik air (1 dilengkapi water heater)
* Ruang tamu dilengkapi set sofa dan TV (Astro)
* Dapur dengan set meja makan, peti ais, kitchen cabinet, cerek, microwave, pinggan mangkuk, kuali dll
* Seterika & papan menggosok
* Laundry area (washing machine + ampaian)
* Extra bed + toto

LOKASI HOMESTAY SANGAT STRATEGIK BERDEKATAN DENGAN BANYAK TEMPAT MENARIK DI SHAH ALAM
- Stadium Shah Alam (15 min walking distance)
- Extreme Park (5 min walking distance)
- Giant Shah Alam (5 min drive)
- MSU dan Kolej PTPL (10 min drive)
- Kelab Golf SSAAS (10 min drive)
- Pusat Akuatik Shah Alam (10 min drive)
- Laman Seri Business Park (10 min drive)
- UiTM (15-20 min drive)
- I-city (20 min drive)
- Bukit Cerakah (25 min drive)
- Glenmarie Shah Alam
- Skypark dll

SHOPPING COMPLEXES
- Space U8 Bukit Jelutong
- SACC Mall
- Plaza Alam Sentral
- Kompleks PKNS dll
- Easy access ke NKVE, Guthrie dan Federal Highway, Klang dan Subang

Check-in: 1430
Check-out: 1200


~ Pendahuluan RM100 untuk pengesahan tempahan
~ Untuk Muslim sahaja
~ Pasangan bukan muhrim tidak dibenarkan

SEBARANG PERTANYAAN DAN TEMPAHAN
Sila hubungi;
  • Pn Rahmah (0173905162)
  • En Hafiiz (0123925273)









0 comments:

Post a Comment